torstai 13. helmikuuta 2014

Taas tää "nyt mä kirjotan everyday!!"

Jooh.. Kaikki uskoo et mä kirjotan joka päivä.
No, ihan oikee totuus on et en pysty kirjottaa joka päivä, koska "kiireitä" :D

Eli nyt tämmöisiä muistiin otettavia juttuja:
  • Meen Mellun ja Prinssin kanssa kesäleirille heti kesäkuun alussa:)
  • Oon nyt alkanu pitää tunteja yhelle tyypille
  • Kirjotan tänne muustakin, kun vaan Prinssist :)

Today:
Tää kyseinen tyyppi (11v) kävi ekaa kertaa ratsastamassa Prinssillä. On tarkotus et hän kävis kerran viikossa, yleensä torstaisin ratsastamassa Prinssillä ja mä pitäisin sit jonkin sortin tunnin. Tänään suju tosi loistavasti. Vaiks hän ei oo ratsastanu kun puoltoista vuotta, niin se sai nostettua Prinssillä laukan! Ja se nyt ei ihan jokaselta onnistu ihan tosta vaan. Tai no ei se siinäkään menny ihan tosta vaan, mut tokalla yrittämällä.
Aluksi putsattiin karsina ja laitettiin kamat valmiiks käytävälle, kosk Prinssi söi viel viiden heinii. Kun haettiin Prinssi, harjattiin se ja laitettiin kamat. Sekin suju näppärästi, vaiks satulan kanssa oli vähän ongelmaa. Sit mä kiristin sen ja lähettiin kentällä.

Kentällä eka n. viis minuuttii vapain ohjin kenttää ympäri. Sit voltteja kans viis minuuttia. Sen jälkeen ruvettiin ottaa puol kierrosta kerralla ravia. Sitten ku se oli hanskassa, tuli pujottelut mukaan. Aika hyvin meni!
Lopuks otettiin viel 3 laukannostoi, joista kahtena nous laukka (ekal ei).
Ihan viimisenä hän sai koittaa maailmanympärimatkaa ja muit tämmösiä:)

Jess! Vihdoin hiihtoloma♥♥♥! Vihdoin pitkät nukkumiset. Vihdoin on aikaa. Vihdoin ei koulua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti