sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Tästä eteenpäin omillani!

Otsikko nyt hiukan antaa vihjettä, sillä Linda onkin tänään viimeistä päivää Prinssin vuokraaja. Mutta enhän mä oikeastaan edes ole omillani, koska eihä Linda nyt oo ainut ihminen mun maailmassa:D Tai ei tosiaankaan!
Mua ei haittaa ollenkaan se, että Linda lopetti, mut ei mua ois haitannutkaan, vaikka se olis jatkanu:D Joten mun osalta ei ollut hyvä eikä huono se että se lopetti vuokrahommat meidän parissa.
Nyt ainakin mä voin puuhastella Prinssin kanssa vapaasti ajattelematta "kun Linda eilen teki sitä niin mun täytyy tänään varmaan..."

Tänään Linda siis kävi vielä tallilla, mutta siitä eteenpäin ei sitten enää. Se löysi vissiin jonkun irlannincobin, jonka kans se sit saa touhuta ihan kuin pal vaan. Ainakin se on semmosta puhunu.

Päätin just, että kirjottelen tähän blogiin hiukan muutankin kun Prinssiin liittyvää. Tänään saatiin valmiiksi yks yli tunnin elokuva, jota ollaan työstetty koko kesän. Vihdoinkin valmista! Siitä tuli kyl aika läppä, varsinkin lopusta, mut eiköhän se kelpaa. Aijon vielä laittaa niitä ihan DVD:lle jne, niin hyvä tulee!


 

 

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti