maanantai 22. heinäkuuta 2013

Kipeenä... -.- ♥ + nyt mua saa vihata, unohdin taas kameran!!

Huoh, miks mä sairastan aina ELÄINTARHOISSA!?

En ollu viime viikolla muuten tallilla, paitsi tiistaina. Maanantaina oli Lindan vuoro, samoin keskiviikkona, koska oltiin ke-to Helsingissä. Linda kuitenkin hoitikin koko viikon...

Keskiviikkoaamun keskustelu:
äiti: Onks sul kurkku kipee?
mä: Joo, kuinni?
äiti: Mullaki on.

Juu hieno keskustelu:) Mut molemmilla oli kurkut (xD) kipeet ja just sillon kun lähetään Helsinkii. Perustuuria.
Ensin mentiin Lintsille, oli tosi kivaa. Kun tultii Lintsiltä hotellille, niin huoneella lösähdin siihen sängylle. Söin kyl viel illal ruuan.
Yö oli kamala (ilmastointi, lämpötila, nukkumapaikka♥) ja aamulla särki pää, olin tukossa, kurkku oli *** huonossa kunnossa ja tosi heikko olo. Siis se oli ihan hirvee! Aamulla en sitten syöny mitää ja join vaa vettä et huhhuh! Sen ajaks kun noi muut meni Korkeesaareen mä ja äiti oltiin autossa (onneks meil on pikkubussi:)) ja siellä olikin sitten erittäin paljon tekemistä ja näin..

Tässä syy miksi pääsin tänään ensimmäisen kerran tallille viikkoon.
MUTTA! Kerron myös tän päivän jutut.
Tänäänkin unohdin kameran, kuten uintikerrallakin (siks sillon ei tullu postausta) joten kuvia ei tullut TÄSTÄ kerrasta, mutta viimekerrasta tuli!

Tänään:
Mentiin äitin kanssa tallille. Olin just ja just siin kunnossa et pystyn hoitamaan Prinssin ÄITIN mielestä, mun mielest oisin jo voinu mennä käyntii hiukan esim. maastossa... ~_ ~ Hoidettiin siis Prinssi kunnolla. Polle oli takiaisia täynnä, mutta näytti aukeavan hienosti äitin käsissä:-)
Kavioita putsaessa vasemman takasen kaviosta löyty lammasverkosta tullut rautalanka. Mennyt siis siitä sillee jännästi kiinni sinnä kengän jaa kavion väliin. Soitin Adinalle sitten ja pyysin sen katsomaan sitä, niin se tuli pihtejen kanssa ja saatiin se onneks pois ilman kengittäjää:)
Vietiin Prinssi takasin laitumelle ja äiti putsas karsinan, jossa Prinssi oli joku päivä vissiin oli ollu pari tuntii, kun oli jääny yksin laitumelle ja tullu aidan alta..:D Ainakaan ei oo koni kankee.
Kirjotin vielä vihkoon ja lähdettiin kotiin:)

Vanhoja kuvia:








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti