sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Loma !

Jes!
Vihdoinki Picmonkey suostu toimimaa loppuu asti ja sain tehtyy uuden bannerin ja muutenki taas vaihteeks muokkailin ulkoasuu <3 Mut nyt on KESÄ! <3<3 
Nojoo, olin ma-pe leirillä Prinssin kanssa, siis siellä Mylverintallilla. Meni ihan kivasti paitsi että tiistaina Prinssi sai aikaan pienen härdellin mut ei siit enempää, ku tulis kauhee stoori.
Okei, no ensinnäkää en oo aikoihi kirjottanu. Oli siihen mikä tahansa syy, nii se ei oo tarpeeks hyvä siihen, et miks mä en oo kirjottanu KOLMEEN KUUKAUTEEN O.O
Jep, hyvä kysymys. Mut ketä se nyt vaivaiskaan, kun oon tyylii ainut joka tätä lukee, ja sitäki teen vaa sillo ku kirjotan tänne xd 
Mut siis niin, tallille on nyt saapunu sen Katsun heppa (ei se Katsu vaa yks toinen xd) Tindra ja ollaan nyt jonkin verran maastoiltu niitten kans. Esim. eilen tein eka 30min laukanvaihtotreenii kentällä ja sen jälkee 2 tuntii kävelylenkkii ;) Mentii pitkin umpimettii, tai no oli siel polkui mut siis jossai misä määkää en oo ennen ollu xD
Tosi selvii selityksii, ei vaa jaks :/
Mutjoo, tnää oli marun tunti ja sen jälkee käytii viel katsun kans käppäilemäs :D

nomut..

Öitäää ;)
Sennnni
Tindra ja Prinssi, minä selässä :3

oik. Katsu, Tindra, Prinssi ja minä

Kovaa niityllä 

Leiriltä, leirikisat

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti